Rozpoczynamy przedsprzedaż róż z gołym korzeniem. We are starting pre-sale of bare-root roses.
Do darmowej dostawy brakuje
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO Floribunda.pl

Regulamin określa zasady sprzedaży w sklepie internetowym Floribunda.pl/ Gospodarstwo Ogrodnicze ryczałtowe, adres siedziby firmy : 24-130 Końskowola , ul. Słowackiego 3

 1.  Produkty . Dostępność  :

 

1.1. Sklep internetowy Floribunda.pl oferuje produkty, których oferta detaliczna znajduje się na stronie internetowej sklepu pod adresem www.floribunda.pl.



1.2. Odmiany róż  są chronione prawem wyłącznym przynależnym hodowcy jako właścicielowi danej marki lub posiadaczowi praw wyłącznych do danej odmiany. Potwierdzeniem legalności tj. opłacenia stosownej opłaty licencyjnej wynikającej z umowy licencyjnej jest dołączana oryginalna etykieta . Zabronione jest rozmnażanie , dystrybuowanie  i handel częściami roślin prawnie chronionych  w celach rozmnażania jak również przypisywanie im  zastrzeżonej   marki .

1.3  Cena produktów objętych prawami licencyjnymi zawiera  opłatę licencyjną uiszczaną  hodowcy odmiany  lub jego  uprawnionemu przedstawicielowi.

 

1.4. Ceny za przesyłkę zawierają podatek VAT w wysokości 23%.



1.5. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy produkcie w chwili złożenia zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian na stronach Sklepu.


1.6. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen bez wcześniejszego informowania klienta.



1.7. Nasz   Sklepu oferuje  róże krzaczaste , róże pienne oraz inne krzewy ozdobne i owocowe , które z powodu zmiennych warunków pogodowych dostępne są sezonowo. Wyróżniamy dwa sezony : wiosenny i jesienny. Sezon jesienny trwa od początku października do końca listopada, natomiast sezon wiosenny od początku marca do końca maja. Staramy się przekazać Klientom zamówione produkty jak najszybciej , jednak podstawowym kryterium  jest troska o dobro roślin.

 

1.8.  Sklep Floribunda.pl prowadzi sprzedaż przedsezową, aby zapewnić klientom komfort zapoznania się z ofertą i dokonanie trafnego wyboru.  W tym okresie Klienci mogą swobodnie dokonywać zakupów na wybranych przez siebie zasadach . Realizacjia zamówień przedsezonowych rozpocznie się wraz z początkiem sezonu na zasadzie pierwszeństwa zgłoszeń.  Szczegółwe informacje dotyczące sprzedaży przedsezonowej znajdują się na stronie głównej Sklepu.

                                                                                                                                                                                      

1.9. W szczególnych wypadkach Klient może zwrócić się do Nas z prośbą o niestandardowy termin wysyłki tj. poza okresem sezonowym. Decyzja odnośnie terminu przesyłki podejmiemy z uwzględnieniem zaistniałych okoliczności.

1.10. Produkty dostępne są do wyczerpania zapasów.

1.11. Produkty  oferowane w Sklepie mają  zawsze fizyczne pokrycie w naszych stanach magazynowy. W przypadku braku towaru wynikającego ze zdarzeń od Nas niezależnych przedstawimy Klientowi stosowne propozycje: dostawa produktu w późniejszym terminie, wymiana na inny produkt, anulowanie zamówienie. 

1.12. Staramy się aby oferowane przez Nas produkty był jak najlepszej jakości.

 

 

§ 2. Warunki zakupu:

 

2.1. Po wybraniu interesujących klienta produktów i umieszczeniu ich w Koszyku, prosimy o złożenie zamówienia.



2.2. Złożenie zamówienia drogą elektroniczną jest podstawą do zawarcia transakcji z klientem.



2.3. Warunkiem złożenia zmówienie jest prawidłowe i kompletne wypełnienie formularza zamówienia. W przypadku stwierdzenia nieprawdziwych danych osobowych, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.



2.4. Zamówienia potwierdzane są drogą elektroniczną w ciągu 1 godziny. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia prosimy o ponowne złożenie zamówienia. Wiadomość e-mail z informacją o zamówieniu wysyłana do klienta wymaga potwierdzenia zamówienia poprzez zatwierdzenie odpowiedniego linku. Klient ma 7 dni na potwierdzenie zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostanie potwierdzone lub opłacone w przeciągu 14 dni, zostanie anulowane przez administratora sklepu.

2.5. W niektórych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.

 

§ 3. Sposób i koszt dostawy:

 

3.1. Przesyłki będą realizowane za pośrednictwem Firmy kurierskiej .



3.2. Czas obsługi zamówienia do momentu gotowości do wysyłki: od 1 do 3 dni roboczych.

 

3.3. Czas dostawy zamówienia od momentu gotowości do wysyłki wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Dostawy obsługuje Firma Kurierska "GLS Poland"  . W przypadku przedpłaty na konto, czas realizacji będzie liczony od momentu wpłynięcia należności na konto firmy Floribunda.pl. Powyższe warunki dostawy nie obowiązują w okresie przedsezonowym.

 

3.4. Koszt dostawy zależy od sposobu płatności za zamówione produkty.

 



Przy dokonaniu płatności przelewem bankowym koszt dostawy wynosi: 27,50 PLN. Przy zakupie za min 680 zł dostawa GRATIS.



Przy płatności podczas odbioru przesyłki koszt dostawy wynosi: 29,00 PLN. Przy zakupie za min 680 zł dostawa GRATIS.

 

W wypadku zaistnienia zdarzeń niezależnych od  nas , zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia.

 

 

§ 4. Sposób płatności:

 

4.1. Klient ma do wyboru warianty płatności:

            I- Wpłata na konto:  (Przy wpłacie prosimy o podanie numeru zamówienia),

            II -  Wpłata gotówką przy odbiorze przesyłki (przesyłka za pobraniem),

           

 

4.2. W przypadku wyboru wariantu odbiór osobisty u nas w szkółce, Klient nie ponosi kosztów dostawy.

 

 

§ 5. Reklamacje i zwroty:

5.1. Stramy się dołożyć wszelkich starań aby nasze  rośliny spełniały Państwa oczekiwania.

5.1. Prosimy o dokładne spradzenie przesyłki w momencie dostarczenie przez kuriera.  W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy jej nie przyjmować, lub przyjąć po uprzednim spisaniu protokołu uszkodzenia.



5.2. W przypadku kiedy produkty, które do Państwa dotarły, nie spełniają oczekiwań, są uszkodzone lub mają wady (produkt jest nie do użytku) uwzględniamy reklamacje, prosząc o zwrot zakupionego towaru na koszt własny.

 

5.3. Klient przed odesłaniem powinien obowiązkowo poinformować Nas o zaistniałej sytuacji. Przesyłki zwrotne, które nie będą wcześniej potwierdzone, nie będą przyjęte.


5.4. Zgłoszenia reklamacyjne będą uznawane w terminie 7 dni od otrzymania przez klienta przesyłki. W tym wypadku prosimy o odpowiednie zabezpieczenie rośliny w szczególności : dostarczenie odpowiedniej wilgotności oraz izolację od szkodliwej temperatury.



5.5. Reklamowany produkt nie powinien posiadać cech używania. Produkt powinien być nienaruszony, tj. w szczególności nie dopuszcza się naruszania pędów lub korzenie rośliny.



5.6.  Zareklamowane produkty, których reklamacja zostanie uznana prześlemy na własny koszt.

 

 

§ 6. Uprawnienia do odstąpienia od umowy

 
 
6.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art.. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres siedziby Floribunda.pl podany w niniejszym Regulaminie.



6.2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.



6.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku Towarów żywych, które niewłaściwie przechowywane szybko tracą swoje pierwotne cechy i ulegają szybkiemu zepsuciu.



6.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Sklep Floribunda.pl dokona zwrotu zapłaconej ceny towaru na wskazany przez konsumenta numer konta bankowego w terminie 14 dni, a konsument jest zobowiązany do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru.

 

6.5. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.



6.6. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

 

 

§ 7. Uwagi końcowe:

 

7.1. Korzystanie z oferty sklepu www.floribunda.pl oznacza zgodę na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczeń transakcji.

 

7.2. Dane osobowe zamawiającego będą przetwarzane w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku oraz w celach marketingowych. 

 

7.3. Dane klientów podlegają ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. nr 133 poz. 833). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystania. Dane można zmienić po zalogowaniu się na konto użytkownika.

 

 

7.4. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.



7.5. Cennik sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu prawa.



7.6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy KC, Ustawy z dnia 18 lipca 2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204).

 7.7.  Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z oświadczeniem o zapoznaniu się i akceptacji niniejszego regulaminu.